Tuesday, June 30, 2009

Οδύσσεια

Για όλα φταίει ο Οδυσσέας

Κι αυτό το μάταιο πείσμα του για την επιστροφή

Τόσες και τόσες ομορφιές προσπέρασε

Τα μάγια της Κίρκης

την αγκαλιά της Καλυψώς

Δεν δίστασε ούτε την γύμνια του

Να φανερώσει μπροστά στη Ναυσικά

Μα και πάλι ανένδοτος

Στου γυρισμού την ρότα να πιαστεί

Σε τόπο ξεχασμένο

Σε παλάτι γεμάτο πότηδες

Σε γυναίκα γερασμένη

Κι αυτό το είπαν νόστο

Μια λαχτάρα όσο όσο

Ωραία λοιπόν όλα αυτά

Αλλά όμως εγώ τι φταίω

Και νοσταλγώ μόνο τον πηγαιμό

Δεν συμφωνώ ούτε με σε Καβάφη

Στο νου μου δεν έχω καμιά Ιθάκη

Μονάχα του φευγιού ανάγκη

Νόστος λοιπόν

Η ώρα της επιστροφής

θαρρώ όμως καθόλου νόστιμη

Γι αυτό Οδυσσέα πες μου

Ε, και που γύρισες

Αν έμενες κάπου στην μέση του προορισμού σου

Δεν θα περνούσα τώρα εγώ

Την δική μου Οδύσσεια


ΥΓ: Πάντα στο νου σου να χεις την Σαμοθράκη



No comments: